Isnin, 7 Disember 2009

Design Buku PRA Diterima

Alhamdulillah, design cover buku pra sekolah dan kandungannya telahpun diterima JPN. Client aku datang mengesahkannya petang kelmarin. Katanya lagi, dalam bulan Januari 2010 buku-buku tersebut bakal diedarkan di sekolah seluruh Kelantan. Negeri-negeri lain pun nak try test market gak, client aku tu tengah usahakan.

Aku bab-bab marketing nie hancur sikit. Tak pandai nak 'menggoda' customer supaya mereka beli produk. Kalau 'goda' secara paksa macam P. Ramlee N the geng buat dalam filem DO RE MI tu aku pandailah. Hahahah.

Actually, aku tak suka bercakap dengan manusia. Aku lebih suka bercakap dengan mesin (komputer). Mereka 'dengar' cakap aku. Tak pernah melawan. They're more in control. Very accessible. LOL.

Nukilan Insani: Lambatnya nak dapat payment. Aku nak buat belanja kawin nie. Hahahah.

Tiada ulasan: